Megablade Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Nu gäller det att få lilla älsklingen att sova... :D Quote
Eddy Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Läckert bygge :thumbup: Vilken skönhet :o :wub: Du får bara se till att "Snövit" blir väckt i tid till våren ;) Eddy Quote
Jonte Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Snyggt värre...... Jag luftade min lite idag :D Quote
BoA Posted November 20, 2004 Posted November 20, 2004 Snö, minus 6grader och kall garage...... :blink: Men jag måste ju bygga. men fy va kallt :icon_oops: :icon_angry: :icon_oops: Quote
Acke Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 Snö, minus 6grader och kall garage...... :blink: Men jag måste ju bygga. men fy va kallt :icon_oops: :icon_angry: :icon_oops: :stupid: kallgarage e INTE roligt... :( Quote
Tommy Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 kallgarage e INTE roligt... :( Har du provat med några flaskor varm glögg ? ;) Quote
ART Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 kallgarage e INTE roligt... :( Tjaaaa... Har själv många gånger önskat att jag hade ett kallgarage. Det börjar nämligen alltid regna just när jag har halva bilen i bitar på singeluppfarten... Fast jag räknar ju iofs dagar till (dubbel)varmgarage nu... :wohow: Quote
Baalzamon Posted November 21, 2004 Posted November 21, 2004 Jag hoppas också på att snart få tillgång till varmgarage. Det är verkligen värt pengarna, nu när det är -10 så får man inget gjort i kallgaraget Quote
Olla Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Har någon provat denna gasolfläkt från jula... jag har nämligen själv kallgarage men har inte vågat köpa iom man vet ingen som har något liknande den är på 10kw å kostar 1395:- så den är ju inte dyrare än en elfläkt, visst tillkommer en gasolflaska men det har jag ju en till terrassvärmaren på sommaren :thumbup: Quote
Eddy Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 (edited) Har någon provat denna gasolfläkt från jula... jag har nämligen själv kallgarage men har inte vågat köpa iom man vet ingen som har något liknandeden är på 10kw å kostar 1395:- så den är ju inte dyrare än en elfläkt, visst tillkommer en gasolflaska men det har jag ju en till terrassvärmaren på sommaren :thumbup: Friskt våga, hälften vunnet brukar man ju säga ;) Slå till du :thumbup: Eller heter det.... Frisk låga , hälften brunnit :whistling: :blink: Eddy Edited November 22, 2004 by Eddy Quote
DIRAVI Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 Vi börgar få fina isar härikring nu, men har tyvärr inte fått nån snö änu, men snart kan det vara dags att skruva på isdäcken och ut på nån sjö och ha kul. :twisted: Quote
Acke Posted November 22, 2004 Posted November 22, 2004 jaha.. då har snön infunnit sig även här... fast det ser ut som om den kommer vara borta tills imörra... ( kanske lika bra me tanke på sommardäcken som sitter på bilen.. :icon_oops: ) Quote
Recommended Posts