Jocke4U Posted September 23, 2021 Share Posted September 23, 2021 Har inte sett den tidigare men kul att se bilen som@AlfaRonny har gnetat på i många år i en reklamfilm för Ahlgrens Bilar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 29, 2021 Share Posted September 29, 2021 Är det Rox?Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted September 30, 2021 Share Posted September 30, 2021 11 timmar sedan, vedde sade: Är det Rox? Skickat från min iPhone med Tapatalk Både Håkans gamla bil (röda) och Ronnys silverfärgade. Det har väl några år på nacken klippet väl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 Ja, detta var lite drygt ett år sedan. Skitkul att vara med på inspelningen. Hade ingen aning om att det var så "stor aparat" att göra en liten kort reklamfilm. Alla jobbade stenhårt från tidig morgon till sen kväll, förutom jag då som satt och glodde och åt av jättegod catering som fanns tillgänglig helatiden. Superproffsiga och jättetrevliga människor. Konstaterade att man är nog i fel branch 🙂 finns en lite "Behind the scenes" på youtube - alfaseven om man orkar leta Lite sen kommentar kanske. Inte inloggad så ofta tyvärr 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts