sorin Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 En härlig onsdag kväll och trevlig sällskap på Dockan Marina i Malmö . Kul att se att min gamla Indy mår bra och är fortfarande välbehållen. Tyvärr en hel del idioter på plats som kommer att förstöra för riktiga motorentusiaster och för arrangören . 4 Quote
Frena Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 Den orangea har jag inte sett innan - snygg! Vad är där för motor i den? Quote
sorin Posted October 1, 2020 Author Posted October 1, 2020 Zetec 2,0 blacktop Omex insprutning . 1 Quote
Frena Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 16 minuter sedan, sorin sade: Zetec 2,0 blacktop Omex insprutning . Samma kaross som din? Dvs "nya" bakänden? Quote
sorin Posted October 1, 2020 Author Posted October 1, 2020 (edited) 16 minuter sedan, Frena sade: Samma kaross som din? Dvs "nya" bakänden? Japp . Min är en blandning "ZK" och "FW" kaross . Dans är "FW" kaross , ramen är samma på båda . Edited October 1, 2020 by sorin Quote
Frena Posted October 1, 2020 Posted October 1, 2020 2 timmar sedan, sorin sade: Japp . Min är en blandning "ZK" och "FW" kaross . Dans är "FW" kaross , ramen är samma på båda . Riktigt snygga båda två! 1 Quote
Recommended Posts