sorin Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 En härlig onsdag kväll och trevlig sällskap på Dockan Marina i Malmö . Kul att se att min gamla Indy mår bra och är fortfarande välbehållen. Tyvärr en hel del idioter på plats som kommer att förstöra för riktiga motorentusiaster och för arrangören . 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Den orangea har jag inte sett innan - snygg! Vad är där för motor i den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 Zetec 2,0 blacktop Omex insprutning . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 16 minuter sedan, sorin sade: Zetec 2,0 blacktop Omex insprutning . Samma kaross som din? Dvs "nya" bakänden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorin Posted October 1, 2020 Author Share Posted October 1, 2020 (edited) 16 minuter sedan, Frena sade: Samma kaross som din? Dvs "nya" bakänden? Japp . Min är en blandning "ZK" och "FW" kaross . Dans är "FW" kaross , ramen är samma på båda . Edited October 1, 2020 by sorin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 2 timmar sedan, sorin sade: Japp . Min är en blandning "ZK" och "FW" kaross . Dans är "FW" kaross , ramen är samma på båda . Riktigt snygga båda två! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts