emilborg Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Någon som vet var man hittar verktyg för att låsa vevaxel på en Zetec blacktop, alternativt om någon vet längden på en m10 skruv man borde kunna använda? /Emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted July 17, 2020 Share Posted July 17, 2020 Just nu, emilborg sade: Någon som vet var man hittar verktyg för att låsa vevaxel på en Zetec blacktop, alternativt om någon vet längden på en m10 skruv man borde kunna använda? /Emil Jag köpte på eBay. Kan kolla i garaget imorgon om det finns kvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 Så här ser mitt verktyg ut, lånade ett från Ford för att få måtten 👍 //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilborg Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 9 timmar sedan, super7 sade: Så här ser mitt verktyg ut, lånade ett från Ford för att få måtten 👍 //Nisse Det tackar vi för 👍🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted November 9, 2020 Share Posted November 9, 2020 Ebay så får du också skenan som man spärrar kamaxlarna med och givetvis delen på bild ovan Kostar inte mycket / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilborg Posted November 10, 2020 Author Share Posted November 10, 2020 8 timmar sedan, bemeco sade: Ebay så får du också skenan som man spärrar kamaxlarna med och givetvis delen på bild ovan Kostar inte mycket / Bengt Metz Hej, Jag svarvade till sprint samt fräste till en platta så de löste sig, så de blev billigt 👍 Mvh Emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts