Göran Nilsson Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Hej Jag passade på att köra en runda i det fina vädret idag, hade planerat rundan en tid innan i GPS appen Calimoto som används av MC-åkarna. Appen kan sortera och föreslå kurviga vägar. Jodå, det var en hel del kurviga vägar men jag stötte på en grusväg som jag inte körde på , helt okej väg. Nästa gång skall jag planera en lite kortare runda och kanske lite längre söderut i Skåne, inte bara skymda kurvor pga av all skog. 2 Quote
Fredrik Svedjefält Posted April 21, 2020 Posted April 21, 2020 Kul, skönt att vara igång tidigt jag har gjort samma sak, tog med frugan på en tur på nästan 2 timmar på helt okända vägar .😎 Quote
Fjonkalicious Posted April 22, 2020 Posted April 22, 2020 Passa på att köra lite kring söderåsen, där är flera trevliga vägar. Quote
Göran Nilsson Posted April 22, 2020 Author Posted April 22, 2020 9 timmar sedan, Fjonkalicious sade: Passa på att köra lite kring söderåsen, där är flera trevliga vägar. Tack för tipset, jag skall titta närmare på det området. Quote
Recommended Posts