swedishGT40 Posted May 5, 2020 Share Posted May 5, 2020 9 minuter sedan, Fizz sade: Jo kanske, men en byggtråd skapar ju en viss press.... 😬🙂 Det är bra med lite press och kompisar som är realister, pedanter och flera ögon. Allt bidrar till att man faktiskt blir klar, och kanske t.om. bättre än tänkt 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daromer Posted May 5, 2020 Share Posted May 5, 2020 Det med extra ögon är bra. Man fastnar gärna i sitt egna tänk och även om kanske vissa påpekanden inte är vad man vill höra så tror jag i ärlighetens namn att man bara ska ta ett steg tillbaks och fundera ibland. Jag kan dra mig för att posta vissa saker. Jag menar tänk om man tänkt fel 😄 Och det gör jag lite då och då 😛 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fizz Posted May 6, 2020 Author Share Posted May 6, 2020 (edited) Ni har rätt, båda två.... 🙂 Är det något som saknas i garaget är det ett par extra kristiska ögon! Jag får skapa en byggtråd helt enkelt... https://forum.locostsweden.se/index.php?/topic/15309-byggtråd-sevenmiata/ Edited May 6, 2020 by Fizz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts