LUPUS Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 (edited) Då man inte får något byggt får man planera nästa steg . Letar kyl någon som vet en bil med brett och lågt kyl ? Jag har hittar smart roadster 53brett och bara 28 högt Men har 70 cm bredd att gå på om det finns Edited June 12, 2019 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Beställa ett från Kina? Nu kommer jag inte ihåg namnet...river nåt... Sjuans kyl kostade med min design ca 2 KSEK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Winner Racing http://www.winnerracing.com/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted June 12, 2019 Share Posted June 12, 2019 Så var det - Winner - inte river 😄 EDIT: "shop-river" säljer TIG svetsar osv https://www.ebay.co.uk/str/welderandcutter (köpte min TIG där) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Jag med Tig- från Shop RiverSkickat från min SM-G960F via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted June 13, 2019 Share Posted June 13, 2019 Samma här! Tig från Shop River och kylare från Winner. 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted June 13, 2019 Author Share Posted June 13, 2019 Får kolla om detta passar annars är det kanske att fråga vad ett custom går på , konstigt nog krävs det tydligen ganska stort kyl i en el bil. förlusten är ju låg men värme diffen är ju mycket lägre så ytan blir större. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulwe Posted June 27, 2019 Share Posted June 27, 2019 Använde oxå Winner, för en helt custom kyl, blev riktigt bra, rekommenderas varmt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts