rickepumpen Posted November 15, 2018 Share Posted November 15, 2018 Klassiska frågan på det här forumet: Vem har en brotch för att få rätt kona till Transit styrled? Mina lokala mekverkstäder har ingen och Jula har som sagt ingen sen ett antal år tillbaka så vem har och är villig att antingen låna/hyra ut den eller göra jobbet mot ersättning? Eftersom jag bor i nordvästra Skåne är min bekväma radie 10 mil bort.. Richard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted November 16, 2018 Share Posted November 16, 2018 Tja ! Ska du ha den till Volvospindlar så kan det finnas P-ändar hos kontima som passar utan brotschning. Ska ha såna i min bil. kona 1:10 diam 16 i storändan uppe, M18x1,5 gänga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 Köpte min på Ebay. billigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickepumpen Posted November 23, 2018 Author Share Posted November 23, 2018 Börjar bli lite desperat här nu efter en brotch.. Glöm avståndet jag skrev om 10 mil från nv Skåne! Leffe: Jag letade lite halvhjärtat på ebay men jag kan inte hitta några passande koniska brotchar, Kan du peka i rätt riktning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Jag har brotschen, men vill inte lämna den ifrån mig. Du får gärna ta med dina spindlar och komma upp och göra jobbet hos mig. Jag bor 10 mil norr Göteborg utmed E20. /bengt 070-5430023 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Är det 1:8 eller 1:10 som är intressant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted December 4, 2018 Share Posted December 4, 2018 Hej på er! Sorry har tagit lite tid att svara;)! Men Här är link till ebay å en brotch: https://www.ebay.com/itm/ALESOIR-CONIQUE-LIME-A-EBAVURAGE-10-25-MM-/120832946199?hash=item1c22347017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickepumpen Posted December 10, 2018 Author Share Posted December 10, 2018 Ett sent svar: jag löste det med att köra spindlarna till Oxie och Fredrik Broman. Han fixar konorna till mig så att kommer vidare med framvagnen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts