heralue Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Visst hade vi kul ??? Posta gärna lite bilder här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoffman_gt40 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Det var super trevligt,och jag uppskattade att träffa alla härliga gt byggare,och det var så nice med mat och fika som ni fixade tack för det. Det känns som att det blir nästa år med fast kanske några gt 40 kommer körande då. Kameran glömde jag i Borås men bilder kommer så fort jag fått hem den. Mvh Peter H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiberg87_gt40 Posted October 10, 2011 Share Posted October 10, 2011 Jorå det var riktigt kul 🙂 Snacka erfarenhet och dessutom få ett ansikte till alla namn var riktigt kul 🙂 Jag lyckades få mig en bild på ett par herrar i ett tidigare skede innan alla hade kommit till platsen, kanske inte den bästa dock 🙂 Mvh Timmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Tack för en riktigt bra Lördag, trevliga värdar med riktigt fina bilar på G och gott käk , uppskattades till 100 % mvh // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Tack för fika och smörgåstårta. Tycker vi är ett gött gäng. Alltid lika kul att träffas. Ser framemot nästa gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Tack för en riktigt höjdar dag 😃 Toppen stämmning och tilltugg. Nu är det bara att köra på i garaget. MVH Christer.S Gällivare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Lite bilder från Byggträffen Växsjö 2011 Av resa från Borås i en GT500 Mustang cab 2012 😉 Klock rent upplägg och en orgie i GT40 snack 😃 😃 😃 Det var inte bara i garaget de fanns motorstarka bilar 😉 Det blev provkörningar och åkturer för många 😲 På hemvägen upp till Norrland passade jag på att köpa en fammiljebil 😉 Blev en oförglömlig helg igen. Man längtar tills nästa gång men nu blir det många timmar i garaget. MVH Christer.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 17, 2011 Author Share Posted October 17, 2011 Med den familjebilen behöver du inte ha så bråttom .... (att bygga alltså) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted October 19, 2011 Share Posted October 19, 2011 Nu går det lite fortare till garaget & när man skall hämta delar 😉 😉 Christer.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 Tackar - det var en kalashelg! Mvh Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts