Gustav Sundberg Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Ni som inte prenumererar eller bor i västerbotten, här är en trevlig artikel om vår egen sportvagnsfabrik :) http://www.vk.se/redaktion/nyheter/sidor/index7.html Finns en liten bild oxå på förstasidan, www.vk.se Dock var det mer bilder i pappersversionen av tidningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Trevlig läsning....härlig artikel Du får väl plocka fram en scanner och ta fram bilder till oss ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 Trevlig läsning....härlig artikelDu får väl plocka fram en scanner och ta fram bilder till oss ;) Skulle jag kunna göra! Men då bryter man säkert mot nån lag... ;) Samt att tidningen är gigantisk!, min scanner är inte det. Kila iväg på pressbyrån istället, den borde finnas där :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Får väl göra ett av mina sällsynta besök på biblioteket då :D Var det dagens tidning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted September 21, 2004 Share Posted September 21, 2004 Kan fixa bilderna.... :toot: men det kan ta ett tag...min 7:a är ju med där :D Fotografen lovade att bränna ner alla bilder på en cd-skiva som vi skulle få efter att artikeln var publicerad. Stora bilder... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gustav Sundberg Posted September 21, 2004 Author Share Posted September 21, 2004 Det var annars i dagens tidning! (Tisdag, 21/9) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 (edited) Bättre sent än aldrig... ;) Här finns bilderna http://albums.photo.epson.com/j/AlbumIndex...&a=31691299&pw= Edited March 22, 2005 by super7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 vilka fina bilder :D .... ser verkligen fram emot att komma igång med mitt bygge nu när ja ser alla fina bilder!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts