Dan Andersson Posted March 5, 2017 Share Posted March 5, 2017 Lite provning av ny gjutna detaljer ifrån Magnus V. Passar bra i min gamla England gjutna kaross. Intresserade av delar kontakta Magnus V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Kanske är bra att länka till eller skriva uppgifterna till denna Magnus V du nämner, sedan funkar inte bildlänkarna heller 🙂 Edit: nu verkar bilderna fungera igen, verkar vart ett tillfälligt fel bara. Ursäkta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Hej Jag är mv1313 här på forumet och har byggtråden Magnus väg till färdig GT40. Bygger GOX nr 29 med allt vad det innebär... Jag har för avsikt att gjuta av min kaross och har börjat med dom små delarna. Hoppas att jag ska orka med att få till så fina mallar som möjligt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts