Magnus. Viktorsson Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 Hej! Vad tror ni om en go garageträff den 24 september. Vi ses hos mig på Industrigatan 28 i Borås och fikar och byter idéer. För dom som kan sladda med någon bil ska givetvis ta med den:) Kom någon gång efter 10:00. För er som vill komma på fredagen eller vill vara kvar över natten så ta med sov prylar så har jag lite rum över. På kvällen kan vi vara i min flipperhall. Har ni några kompisar som vill följa med så säg till dom också så vi blir ett gött gäng. Ses Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Hej! Jag kommer gärna och kikar lite! Jag är ny här och planerar et bygge framöver. Brottas med tankar mellan ett GT40 eller Lola T70-bygge och ser det som ett utmärkt tillfälle att klämma och känna lite. Hoppas jag får hänga här på forumet även om det blir en Lola (de har ju visst släktskap... 🙂 ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 KUL - alltid roligt med nya byggare! Hoppas komma med min bil! Mvh Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 26, 2016 Share Posted August 26, 2016 Kul Henrik om du får med bilen. Tror faktiskt jag har klämt, känt och provsuttit den en gång för ett par år sedan. Vid Locostklubbens körning på Kinnekulle (tror du havererade oljepump eller något sådant då tyvärr). Skall bli kula att titta och snacka idéer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 Gött alla som kom och gjorde träffen så trevlig. Här kommer lite bilder. Ni som har några mer bilder får gärna dela med er. subir imagenes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 subefotos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 subir foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus. Viktorsson Posted September 25, 2016 Author Share Posted September 25, 2016 sube imagenes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts