aki Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Hej snart kan jag börja bygga. Jag fick ett mail igår från Tornado. "Aki The payment arrived today. Thanks I will call the shipping company and book the shipping on Monday. I will let you know the collection date and send some pictures when its loaded. I will also let you know the day it will be scheduled to arrive at your address. Thanks Andy TORNADO SPORTS CARS est 1984 The Worlds Leading Manufacturer of Ford GT40 Replicas www.tornadosportscars.com Manufacturers of the Microsoft Xbox Forza 4 GT40" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Örjan Brattberg Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Välkommen Kul med en ökande skara på forumet. mvh Örjan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aki Posted March 26, 2014 Author Share Posted March 26, 2014 Hej! Tänkte lägga upp lite bilder, kan ju vara dax. Har precis kommit i gång. Precis påbörjad. Egentillverkad adapterplatta Fredagsmys här om veckan. Förövrigt tycker jag att forumet har en otroligt bred kompetens, hoppas att jag kan bidra med något. Aki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Välkommen , kul att se ännu fler som bidrar med fina lösningar och bilder. // Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GT40 Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Hej Aki! Välkommen till forumet. Ju fler, ju bättre. Ska bli kul att följa ännu ett bygge. Bara hojta till om jag kan hjälpa till på något sätt. /Markus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 Välkommen - kul med ytterligare medlemmar och roligt med en Tornado. Har haft en del att göra med Andy och han är bra tycker jag. Ser fram emot att följa bygget:-) Med vänlig hälsning, Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starhonk Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 De där kollektorerna ser ju ut att bli riktigt mumsiga:-) /Henrik steel wrote: Hej! Tänkte lägga upp lite bilder, kan ju vara dax. Har precis kommit i gång. Precis påbörjad. Egentillverkad adapterplatta Fredagsmys här om veckan. Förövrigt tycker jag att forumet har en otroligt bred kompetens, hoppas att jag kan bidra med något. Aki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Några uppdateringar på ditt bygge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arto Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Joacim wrote: Några uppdateringar på ditt bygge? Håller med, jag vill gärna se fortsättningen på bygget av avgassystemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts