Arto Posted June 25, 2020 Share Posted June 25, 2020 Förutom drivaxlarna: Det är så mycket mer som ser mycket fint ut på bilen, inte så långt till första provtur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted July 29, 2020 Author Share Posted July 29, 2020 Då fortsätter test and tuning av bilen. Har kört ca 10 mil nu och har lite pyssel kvar att lösa, besiktningen närmar sig med stormsteg 😎🏁 5 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Örjan Brattberg Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 Fint å se. Den är verkligen snygg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 Riktig pärla du har Christer , regbesiktning kommer gå som en dans . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Csgt40 Posted September 7, 2020 Author Share Posted September 7, 2020 Förbereder för årets höjdpunkt slutbesiktning och sedan går touren förbi några av Sveriges grymmaste GT40 byggare och avslutas på årets grymmaste bil träff i Borås ’😎🏁 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansol Posted September 8, 2020 Share Posted September 8, 2020 HUr bra som helst Christer !! Lycka till och kör lugnt ner med klenoden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
catskalle Posted September 18, 2020 Share Posted September 18, 2020 Bränsle pump modulen vi kollade på i mitt garage skriver Holley så här om: Supports up to 700 EFI or 900 Carb HP (HP Rating @ 60 PSI at 13.5 Volts / 10.4 AMP Draw) Heter så här : Holley sniper efi 19-380 Hoppas resan söder ut gått bra, Tack för att vi fick se detta konstverk /Thomas 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 Såg dig i Piteå idag. Gåshuden har inte lagt sig än.. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 Tackar så mycket för att jag fick komma och titta på den en stund. Nu VET jag vad nästa bygge blir 😊 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts