XTR Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 Någon som inte behöver sin bok längre och vill sälja? Har utgåvan som kom innan: build your own racecar... and race it och några chassigeometriböcker att ev. göra byte med!? Mattias 0703871790 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted August 5, 2018 Share Posted August 5, 2018 Sugen på nåt nytt? 😄😉 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted August 10, 2018 Author Share Posted August 10, 2018 Hej Joakim! Jag tänkte bygga med fård zetec denna gång, mkt. byggsugen! Tänkte hålla det enkelt och billigt, tror bygge nr:2 kommer gå smidigare. Klar bil till Kinnekulle -19??Jag kommer till Kullen på Söndag 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guldgroda Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 Jag letar efter exakt samma bok - verkar vara utsåld hos Bokus: https://www.bokus.com/bok/9781844253913/build-your-own-sports-car/ Nån som har tips på nåt annat ställe man kan beställa den eller få tag på den? 😉 @XTR, om du ska bygga haynes roadster med zetec så har jag relativt komplett 3d-modell klar om du är intresserad. (haynes m. zetec, typ-9, sierra diff/drivaxlar/uprights) som jag delvis ritat själv och delvis kopierat från internet! Ska själv bygga nåt liknande så snart jag har garageplats :) PMa om du är intresserad! /Gustaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted August 10, 2018 Share Posted August 10, 2018 På ebay.co.uk finns några böcker till salu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Hej Har en bok till salu. Tar med den till kinnekulle /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 @guldgroda jag kör nog på pinton ändå, håller på som bäst att plocka ner donatorn. @martin_ts vad skall du ha för boken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 Nu har jag köpt boken och massa mer prylar från bagageluckor👍🏻 Kanondag på kullen och massa inspiration. Tack för alla trevliga samtal och tips🤟 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
guldgroda Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 @martin_ts har du fortfarande boken till salu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martin_ts Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Hej! Det finns en bok kvar. Stor efterfrågan. Vill ha 400kr för den! /Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts