Christer J Posted September 25, 2015 Share Posted September 25, 2015 (edited) Jag anmälde mig till körning 9-17 1500:- blir mycket körtid. Inga andra anmälda ännu. Enkla regler. Det som krävs är en bil. http://www.promenta.se/images/stories/pdf_doc/Prova_pa_dag_6sept.jpg Edited September 25, 2015 by Christer J Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted September 25, 2015 Author Share Posted September 25, 2015 Fel datum i annonsen ska vara 28/9 , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted September 28, 2015 Author Share Posted September 28, 2015 Kanonfint väder och bara två bilar.. massor av körtid. Självklart packar man in dunkar och verktyg i sjuan och kör till banan. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 30, 2015 Share Posted September 30, 2015 Gött :) fast det blir ju också lite ensamt...är ju roligt att ha några andra att rejsa med ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted September 30, 2015 Author Share Posted September 30, 2015 Det kom några till på eftermiddagen,en legend en escorten mk2 och en golf. Gnodde ihop 26 mil på banan plus 20 för resan fram och tillbaka till gelleråsen. 1:16,8 med nästan 10 km lägre toppfart på rakan mot i våras när jag åkte 1:17,11. Saknade 0,25 bar . Sugen på sugmotor. . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hultqvist Posted October 1, 2015 Share Posted October 1, 2015 Det kom några till på eftermiddagen,en legend en escorten mk2 och en golf. Gnodde ihop 26 mil på banan plus 20 för resan fram och tillbaka till gelleråsen. 1:16,8 med nästan 10 km lägre toppfart på rakan mot i våras när jag åkte 1:17,11. Saknade 0,25 bar . Sugen på sugmotor. . Vad hade du för topphastighet? tror min gps loggade 191 km/h som bäst då i augusti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted October 1, 2015 Author Share Posted October 1, 2015 181 mot 190 i april. Oftast mellan 176 och 180. Ungefär samma utgångshastighet ur sista svängen och samma temperatur i luften och banan. Har inte rört en skruv på bilen mer än lite hjulvinklar sen i höstas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted October 4, 2015 Author Share Posted October 4, 2015 Nu laddar det 1,35 igen. Inte solklart varför men den enda förklaringen är nog att jag kan ha tankat 95 i alla dunkar av misstag. Jag har inte testat skillnaden förut. Men det enda jag gjort är att tanka och kört 20 mil till.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 4, 2015 Share Posted October 4, 2015 Nu laddar det 1,35 igen. Inte solklart varför men den enda förklaringen är nog att jag kan ha tankat 95 i alla dunkar av misstag. Jag har inte testat skillnaden förut. Men det enda jag gjort är att tanka och kört 20 mil till.. Sen jag bytte från T5:an magnetventil till T7 så har jag ett högre och stabilare tryck :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted October 4, 2015 Author Share Posted October 4, 2015 Jag får ändå inte högre tryck för då slår spridarna av. Lite dumt att både begärt och max ladd ligger så nära (samma?). Ska ta tag i T5suite i vinter. Jag har några T7 magnetventiler ligger så jag kanske ska byta till en sån senare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.