Peter Hallbäck Posted August 20, 2004 Share Posted August 20, 2004 Som en separat tråd på diskussionen om ramtillverkning vill jag göra ett upprop på hur många som bygger bil för att komma ut på banan, och när ni planerar vara klara? Det kanske kan bli en grupp som kan stötta varandra till att snabbare komma upp med ett startfält! mvh //Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 JAG JAG!! :prop: :wohow: Jag är redan klar men jag har ingen locost så det beror på regelverket. Jag har ju tex delad bakaxel....så jag kanske inte får vara med... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted August 21, 2004 Share Posted August 21, 2004 Har den breda Mcsorley ramen så man är också portad ifrån serien, men kommer att köra i Roadsport istället :thumbup: Caper :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts