Jari Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Onsdag 3/6 är det premiär för Slussträffen i Trollhättan. http://www.tuv.nu/slusstraffar För er som inte har varit där tidigare, så har vi sjuor plats på "Engelska kullen" bland andra fina engelska bilar. Jag tror att rekordet i antalet sjuor är 6st (om jag minns rätt). Det borde vi väl kunna slå?! Så nu får vi hoppas det hinner bli lite bättre väder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 26, 2015 Share Posted May 26, 2015 Nu är min bil körklar igen, var ett backat stift i en givarkontakt så nu kan vi nog åka på slussträffen igen. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Om vädret tillåter så kommer jag Min bil går ju nu :eclipsee_steering: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted May 28, 2015 Share Posted May 28, 2015 Låter bra Micke. Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Tänkte åka till slussen i dag. Vädret är ju minst sagt fördelaktigt:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted July 1, 2015 Author Share Posted July 1, 2015 Tänkte nog också åka dit idag. Synd att träffen inte var igår, för då hade dem som inte har sett Götheborg tidigare kunnat se den nere vid slussarna. Den åker vidare till Vänersborg idag för sin Vänern Tour 2015. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Kommer oxå (om det inte blir körförbud 15.20 ) men att man tappat bort all ladttryck över grund är väl inget man får körförbud på hos bilprovningen :helmet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Tror du får rödflagg direkt: "Trafikfarligt långsam" ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 1, 2015 Share Posted July 1, 2015 Hmm bäst att köpa en LGF skylt på lunchen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts