vedde Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Hej Nu drar Challenge igång, jag kommer vara där den 31/5 liksom Peter Boström. Konbana utanför Uppsala kolla in Challenge.nu Brukar vara flera olika bilar och ganska blandat. kom och titta annars. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Jag är anmäld. Brukar vara jättekul! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 25, 2015 Share Posted May 25, 2015 Chans/risk finns att jag är i närheten nästa helg. Är det finväder tar jag kanske 7an dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 29, 2015 Author Share Posted May 29, 2015 Kom och titta om ni inte vill köra, kanske ni som bygger kan få medåk med någon av oss som kör? Brukar vara en brokig blandning bilar med allt från GT3, Evo, Locost och Persbrants AMG. VI får hoppas på väder så att det blir åtminståne uppehåll för regn är inte kul. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 Vedde redo för start! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 IMG_5115.JPG Vedde redo för start! Och hur gick det själv då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted June 1, 2015 Share Posted June 1, 2015 (edited) He he Rätt ok :D. Mycket bra arrangemang, trevlig stämning och nytt banrekord sista rundan 1.17.85 Känns bra med en sjua i toppen! :hyper2: Lite bilder i tråden nedan. http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1392116#1392116 Edited June 1, 2015 by pelle17B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelle17B Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 Här är film från en ungefär 1:18.9 runda med logger data overlay från en DL1. Plus lite diverse filmsnuttar från dagen.Kom i otakt med kamera av/på så 1.17.xx rundan fastnade inte på film tyvärr (däremot har jag en fin film inifrån släpet under kåpan efter rundan när jag trodde jag stängde av kameran och i stället slog på den). /Peter https://www.youtube.com/watch?v=WDQ3DPIiFJo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted July 9, 2015 Author Share Posted July 9, 2015 Nu är resultaten från maj ute, 3 sjuor bland de 5 främsta med Peters banrekord som grädden på moset. Kolla Challenge.nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts