Martin Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Trodde jag hade löst sidospeglarna men måste ha ett par till. Skall vara svarta och gärna konvexa och inte allt för små. Skall kunna monteras i karossen. Någon som har ett bra förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Någon MC-demontering kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 GSXR 1000 kör jag med. jag tycker inte man ska ha pyttesmå för det är viktigt att se vad som händer i trafiken runt en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxxo Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 Kan rekommendera dessa https://www.merlinmotorsport.co.uk/p/spa-gt-mirror-black-right-hand-side-spa-gtb , är stabila och finns med konvext glas. Hoppas länken fungerar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts