Biiren Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Hej, Har fått mina skyltar idag och försäkrat min bil. Men jag får felkod 5655 när jag skall ställa på den.. Har testat alla sätt att ställa på den... Dom säger att det fattas teknisk data på bilen.. Någon som har några bra förslag husman löser det? Kundtjänst är ju såklart stängt... ? Med vänlig hälsning, Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Fan vad tråkigt! Kanske bara jag som hade flyt med alla papper? Inga ideer, men påställning med E-legitimation skulle räcka innan man fått registreringsbeviset med behörighetskoden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Dom har nog inte fått in all data i datorn. det är bara att prova igen och rätt vad det är så funkar det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 I så fall måste besiktningsmannen ha missat nåt. Han skr ju in all data vid godkännandet. Ville han ta tidig helg och göra pappersexercisen en annan dag? Vad står det i bilregistret på ditt registreringsnummer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 I så fall måste besiktningsmannen ha missat nåt. Han skr ju in all data vid godkännandet. Ville han ta tidig helg och göra pappersexercisen en annan dag? Vad står det i bilregistret på ditt registreringsnummer ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biiren Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 Nästan ingenting alls, Får väl vänta tills fredag å ringaZz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Hoppas du får köra till helgen,om inte fanskapet tagit ledigt på klämfredag.. slå honom från mig på måndag annars då du förmodligen redan betalt för att han skulle gjort klart redan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts