Jonas Hägglund Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Stoneleigh 2015 Hej Är det någon som skall åka? Tips på bra boende tas gärna emot. //Jonas Hägglund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 Jag ämnar åka i år, var där för något år sedan. Då bokade vi hotell via hotels.com, var ganska bra men inte fantastiskt. Brukar försöka välja något som har högt användarbetyg, brukar bli bra... Min fru är inte sugen på att följa med den här gången så just nu saknar jag resesällskap. Jag har i ärlighetens namn funderat lite på möjligheten att bo i tält på området. Så kan man stanna kvar dricka en öl och prata med britter om deras syn på vär hobby. /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tabac Posted March 5, 2015 Share Posted March 5, 2015 När blir detta av. Vilket datum ?? Brukar inte Pubar ha rum att hyra ut ?? Boende nära denna platsen vore ju inte fel i så fall. Var ligger Stoneleigh ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Jag har varit till Stoneleigh 2 gånger, trevlig resa, bra kamrater eller med andra ord ETT MINNE FÖR LIVET. Kolla tidigare års trådar om Stoneleigh kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Hägglund Posted March 6, 2015 Author Share Posted March 6, 2015 (edited) Jag och Anders A från S-holm planerar att åka. Vi har varit där en gång tidigare(mycket att se och köpa) då bodde vi på ett Bed and Breakfast några mil utanför Stoneleigh. Landade på Stansted så vi hyrde bil från London c:a 2,5 tim bilresa. I år funderar vi att flyga från Arlanda till Birmingham och bo närmare mässan.Åker nog redan på fredag för frun har bekanta inte långt ifrån Birmingham //Jonas Edited March 6, 2015 by Jonas Hägglund Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Träffen heter egentligen http://www.nationalkitcarshow.co.uk Stoneliegh faigrounds är en jordbruks fairground och ligger nära Warwick /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts