LUPUS Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Hej vet detta troligen är fel fora för att ragga opel delar men behöver bell house eller svepet till en omega låda för om svetsning av annan låda. Någon som har grejer över Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Jag ska leta på en fräshare låda till min bil, tänker köra en bit in i oktober innan jag parkerar den, måste bara få tag på en annan innan isen lägger sig på sjöarna och isdäcken åker på, så i mitten-slutet av november kan du eventuellt ta min om du inte har mer bråttom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Jag köpte via Opel sport club härom året http://www.opelsportclub.com/forums/search.php?searchid=1293296 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 22, 2014 Author Share Posted September 22, 2014 - Har allt ute en länk på opel forat men inga träffar , de mesta vill ju ha en MASSA pengar för sina gamla lådor , jag vill ju bara ha svepet så i princip räcker det med en skuren/dålig synck låda. - November funkar skall kolla lite mera på mått mm innan jag kapar ändå , skall även svarva en centrering så inte bråttom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 22, 2014 Share Posted September 22, 2014 Annonsera efter rasad eller kapat svep. Struve hade ett svep när jag köpte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 Hitta ingen struve ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Struve tillhör ledningen i klubben men han kanske inte har fler. Jag har i alla fall lagt in en köpes annons där nu så får vi se om nåt händer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
srylul Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 Om det bara är svepet du behöver och det kanske är en Saabmotor du ska använda, så kanske du kan kapa från en Saab-låda istället? Gissar att det finns många såna som bara skräpar i ett hörn av garaget? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted September 23, 2014 Share Posted September 23, 2014 fått svar Finns en havererad låda i vissefjärda du/han kan få om du/han hämtar den 0701448815 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 23, 2014 Author Share Posted September 23, 2014 fått svar Finns en havererad låda i vissefjärda du/han kan få om du/han hämtar den 0701448815 jädrar vad effektiv du va , hade ju en annons på exakt samma ställe med noll svar i princip och du fick hugg direkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts