Jump to content

Färdig produkt.


Recommended Posts

Oj, mera paket! ;) Tänkte göra lite egna filminspelningar i sommar, så jag köpte en DV-kamera(1900kr) med AV-in och en bullet cam(500kr) på Ebay. Återstår att se om bullet cam'ens lins är tillräckligt vidvinklig för att använda i bilen. Jag får väl prova med lite torrkörning :eclipsee_steering: och se om det funkar, annars får jag beställa en annan lins.

post-119-1174666451_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Jag var på första kontrollbesiktningen med Westie'n idag, och den gick igenom. Klart att den är i ordning, men jag kan ju inte påstå att blinkers/lampor/avgassystem etc är domsamma som vid reg bes, därför var jag lite nervös. CO'n var hög men dom var hyggliga och lät mig skruva lite på fuggarna. Nu kan man andas ut och invänta våren. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

På söndag bär det av till Gelleråsen för att se om det finns nån fart i den gamla gubben fortfarande. Det är en överhängande risk att jag lider av kraftig rattrost då jag inte körde på bana en enda gång förra året! :blink: Passade på att byta bromsvätska då Gelleråsen är (ö)känt för att ta hårt på bromsarna.

Om jag är körsugen? Nja... :racesmile:

Edited by Megablade
Link to comment
Share on other sites

Ahhh...det här behövde jag. Efter förra årets totala torka vad gäller banåkning så var det väldigt skönt att få gasa ur sig på Gelleråsen. Norska BMW-klubben hade bjudit in Rejsa till sin banträff.Körningen var ganska "kantigt" för min del på förmiddagen(rattrost), men efter lunch så började jag få bättre flyt/fart. Det blev en snurrning i trösen och bud på en till i utgången på eje's, men det betyder väl att man försöker eller?

Jag hade videokamera i bilen, så jag ska se om jag kan få till någon filmsnutt nån dag. Ni får hålla till godo med lite bilder så länge. Tack till fotograferna Peter Eklöf och Mats sundström!

post-119-1209400686_thumb.jpg

post-119-1209400703_thumb.jpg

post-119-1209400718_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jaha, nu till den ångestladdade filmsnutten. Det är nyttigt att se sig själv, hur dåligt man utnyttjar banbredden, missade apex osv :rolleyes: ...roligt var det i alla fall. Det måste ändå tilläggas att Sierran jag jagar gick som ett troll både rakt fram och i svängarna.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...