AD7 Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Har en bit värmesköld vid grenröret som är kanske 30cm x 30cm. Den är liksom formbar men ganska stel så vinklar jag till den som ett U stannar den så. Någon som vet vilken produkt jag menar? Letat lite på Dahlhems som brukar ha det mesta men hittar inget liknande. Typ något liknande detta. Quote
Mildseven Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 (edited) Har en bit värmesköld vid grenröret som är kanske 30cm x 30cm. Den är liksom formbar men ganska stel så vinklar jag till den som ett U stannar den så. Någon som vet vilken produkt jag menar? Letat lite på Dahlhems som brukar ha det mesta men hittar inget liknande. Typ något liknande detta. Åk till returbilen i kungsåra och skruva dänga från några bilar. Sitter i kardantunneln på bl.a. på Renault Edited April 1, 2014 by Mildseven Quote
therealpinto Posted April 2, 2014 Posted April 2, 2014 Jag köpte av en engelsk firma på E-bay i vintras, men det var sista bitarna (enligt dem själva...) och ganska dyra. Firman heter CAM Auto developments och har lite bitar ute igen: http://www.ebay.co.uk/itm/HEAT-SHIELD-G2-HEAT-BARRIER-MATERIAL-615mm-x-600mm-4-45mm-aprox-ALLUMINUM-DOUBLE-/310874078537?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item486189fd49 Gustaf Quote
Rikard Larsson Posted April 11, 2014 Posted April 11, 2014 Kolla kring ljuddämpare också. Jag slet loss en ganska stor bit från en Mercedes Vito jag ägde ett kort tag. Den skramlade över en ljuddämpare mitt under bilen. Quote
Recommended Posts