vedde Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hej Ville bara lägga upp en intressekoll för att se om någon skulle vara intresserad av att åka till Finland och köra bana? Till exempel botnia ring och kanske någon annan bana. Banor i Finland är ganska billiga att hyra 10,000kr för en dag så är man ett gäng så kan man få åka mycket och billigt. Finns det intresse för detta? Jag har inga priser eller tider men man måste ju kolla intresset först. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hej Ville bara lägga upp en intressekoll för att se om någon skulle vara intresserad av att åka till Finland och köra bana? Till exempel botnia ring och kanske någon annan bana. Banor i Finland är ganska billiga att hyra 10,000kr för en dag så är man ett gäng så kan man få åka mycket och billigt. Finns det intresse för detta? Jag har inga priser eller tider men man måste ju kolla intresset först. /Fredrik Ok. Ska trimma lite först Beror på datum //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hade varit riktigt skoj, men beror lite på totalpriset. Man behöver ju ändå fixa med färja fram och tillbaka, boende, banåkning mm mm. Det var väl ett gäng (antingen här på klubben eller om det var på Rejsa) som ordnade liknande resor till Finland för några år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 Hade varit riktigt skoj, men beror lite på totalpriset. Man behöver ju ändå fixa med färja fram och tillbaka, boende, banåkning mm mm. Det var väl ett gäng (antingen här på klubben eller om det var på Rejsa) som ordnade liknande resor till Finland för några år sedan. MickeR1 är en av dom som varit inblandad tidigare. Även nu eller hur är det Vedde? //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted February 12, 2014 Author Share Posted February 12, 2014 Jodå har är med. Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts