Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Behöver 30*3 mm rör enligt SFRO spec för bärarmsbygge ( ex vis. SSEN 10305-2 E235+N) , skall bygga 2 st nedre triangelarmar så jag behöver minst 60 cm x 4 st bitar.

Jag bor i Malmö men jag kan ordna transport - hämtning inom Sverige!

Hör av Er om ni har något att sälja, känns dumt att beställa hem en 6 meters längd..

Calle

Posted

Jag har 35*3mm om inte annat. Med papper och allt självklart.

Men frågan är varför du behöver 30? De flesta kör 25 även jag på själva bärarmarna.

Posted

Hydroscand i Malmö har dessa rör. Oftast hemma eller så tar de hem på ett par dagar. De säljer även mindre än hela 6m längder.

Posted

Kolla med Stål i Trelleborg. Kan ha småbitar hemma och säljer gärna till privatpersoner.

Posted

Ursäkta Hijacking: Jag läste genom dina tankar på rejsa om motorn. På sjuor är det väldigt populärt med separata trottel-hus istället för plenum. Själv åker jag på en R1-brygga på en Opel 2l-spis och har GSXR-1000-trottelbrygga på duratecen som skall ta dess plats. Men du kanske redan har valt bort de varianterna för din 75TS-motor?

Posted

Ursäkta Hijacking: Jag läste genom dina tankar på rejsa om motorn. På sjuor är det väldigt populärt med separata trottel-hus istället för plenum. Själv åker jag på en R1-brygga på en Opel 2l-spis och har GSXR-1000-trottelbrygga på duratecen som skall ta dess plats. Men du kanske redan har valt bort de varianterna för din 75TS-motor?

Hej Per

Njae, separata spjällhus har inte valts bort , bara flyttats till framtiden :)

Hinner helt enkelt inte bygga färdigt till våren om jag svävar ut ytterligare .

/Calle