Micke333 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hej Alla. Jag står med planer och funderingar på att börja ett projekt. Men jag funderar på om det finns någon här eller vet om det finns några sjuor i Norrtälje eller i närheten som man kan få kontakt med och komma och titta på, så man kanske kan få grepp om olika modeller och lösningar. Med vänlig hälsning // Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Helt rätt väg att gåMicke333både att bli bilbyggare och att kolla på bilkonstruktioner. Hoppas du får "garagenapp" och jag ser fram emot din kommande byggtråd. I Arboga finns Sjuor. Det finns Sjuor närmre dig också..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus1 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hej! Jag har en MK Indy och bor i Norrtälje. Om du vill komma och titta på den så kan vi säkert hitta någon kväll som passar. MVH Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomaZ Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Jag bor i norr Vallentuna (Frösunda) och bygger en Haynes Roadster med Sierra som donator. Går säkert att ordna något en kväll eller helg. Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Jag har Sveriges kanske slitnaste sjua. Bor i Vallentuna, inte Norrtälje, men nästan... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Jag bygger GBS Zero med Pinto i Täby, fortfarande kvar på byggvagn och utan färg. Jag började precis fundera på en inspirationsrunda i Norrort.... Det är ju inte så lång körning emellan. Jag kan nog bjuda på lite kaffe o bulle /Torbjörn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted November 12, 2013 Share Posted November 12, 2013 Sen finns ju R1 Micke i Åkersberga och Kompressor Anders i Märsta. Hyggliga prickar om man bara ser till att hålla med dom...... :) Fina bilar har dom också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke333 Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Härligt att höra att det finns lite bilar runtikring roslagens pärla ;-) Magnus1- Jag kommer gärna och tittar lite på din bil för att få lite inspiration. Täby och Vallentuna är inte heller mer än en timme bort, så det är inte omöjligt att man kan ha vägarna förbi där också. Micael- sliten blir den ju oftast när man använder den så det behöver inte vara fel ;-) // Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts