Guest micke r1 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Vi saknade 2 st uppsala sjuor som tyvär fått förhinder för att deltaga Allt gick som på räls :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 O dagens vinnare blev..........dennis anders teleing med 400++ hk i puffran :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Blev det nån bra effekt då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 För att hålla ner siffrorna lite denna dag hade han tankat med låg oktanig gräsklippar bensin :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Försökte han hoppa upp på släpet eller? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Japp nåt sånt ! hade han haft mer mos i puffran hade han flygit över dragbilen :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hur mycket mos vart det då? Eller skäms han över resultatet? Han kan ju köra fort så han behöver ju inte skämmas! Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 vi blev ju från åkta på Tierp av den där 260 hk,s slicks kittade caterhamen :mad: 25-30 hk till då roligt komma :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Han kör förvånansvärt fort med tanke på hur lite effekt det egentligen är i motorn. Tror han har tagit efter mitt knep, att gena i kurvorna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisadell Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Sladd Anders vet inte vad gena är Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Sladd Anders vet inte vad gena är Ja ja, ha roligt åt andras olycka!! Allt för lite effekt och tydligen allt för liten kärra :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Låter som man får trimma lite i vinter //Per :515: :515: :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Sladd och gening, inte undra på att det går fort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 21, 2013 Share Posted October 21, 2013 Ja ja, ha roligt åt andras olycka!! Ja jag lider med anders ! de är inte kul att harva runt i en sjua med bara 260 hk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Större kompressor kanske? Eller annan utväxling för mer mos i maskin. Nä jag tycker Anders är en sjuhelsikes chaufför! /Vedde Skickat från min GT-I9300 med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Ja jag lider med anders ! de är inte kul att harva runt i en sjua med bara 260 hk Hoppsan !!!!!! nu blev jag tydligen ihopblandad med en viss Caterham, eller är det någon (Micke) som hanskas lite ovarsamt med sanningen ?? hur som så va det smickrande, tyvärr så va det betydligt mindre effekt än vad som angavs i denna tråd. jag hade ungefär lika mycke effekt som R1an har i sin 25% lättare racekittade bigboreHayabusa weeeestfeild :515:/> , så till nästa säsong finns det en hel del att bevisa. :lol:/> :lol:/> / Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest micke r1 Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 (edited) Rundade av lite uppåt ;)/> (gräsklippar soppan ) :racesmile:/> Edited October 22, 2013 by micke r1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts