FilipD Posted August 31, 2013 Share Posted August 31, 2013 Tänkte kolla intresset för mitt projekt. Jag har bytt jobb och flyttat ifrån garaget och tiden jag har för att arbeta på bilen den närmaste tiden är obefintlig. SFRO 1 är gjord, även om den är personlig. Men de åtgärder jag fick då är fixade. De flesta delarna är inköpta. Större delar som saknas är bla växellådan. Motor, stolar, bälten, lampor, fälgar, bromsar etc finns. Hade tänkt mig 95000:-.. då ligger jag en bra slant under vad det kostat mig. Kvitton finns på ram och delar till bromsarna. Titta in på tråden och ring mig vid intresse. 070-3958722 http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=9713&st=0&p=105921&hl=+mev%20+rocket&fromsearch=1entry105921 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipD Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Säljplanerna är ändrade. Lågan tändes igen och jag skulle förlorat för mkt pengar;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Låter bra det.....;-)) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Förnuftigt gjort. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts