Thomas Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Biltokig avsnitt 2 ikväll 20:30 på TV1. Från tjolöholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Bra tips! Missa inte GT40'an i del 1! Den känner man igen om man var på kullen i år... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted August 26, 2013 Author Share Posted August 26, 2013 Den var fin och killen som hade Lola T70 m.m. uj uj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Bobo var framme vid vår monter under Tjolöholm och snackade en bra stund. Pac och jag försökte ivrigt locka honom till ett reportage om oss och han skulle försöka klämma in det. Tyvärr fanns det inte utrymme i tidsschemat så intervjun brann inne. Sjuor var för övrigt något han personligen hade som lite av en favorit. Jag matade in mitt telefonnummer i hans mobil så vem vet... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 26, 2013 Share Posted August 26, 2013 Finns att se på svtplay för den som missat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts