Elken Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 Hej! Sala Racing park håller öppet Fredag från 15 och en heldag på Söndag 10-18 Jag var där och gjorde min premiärkörning den 16:e och banan var skitkul! Hoppas på fler 7:or. Banan är krokig och väldigt teknisk och passar våra bilar perfekt. Få en inbjudan genom att gå med i facebookgruppen "sportbilsträffar i Mälardalen". Kostnad: 400:- för ett tillfälle. Licens krävs, samt heltäckande klädsel. Licens kan lösas på plats. Med vänlig hälsning Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r Anders Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 Jag har anmält mej till söndag den 1/9. Hoppas på bra väder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HovstaSX360 Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Jag har anmält mig till fredag 30/8 , kostar 200:-. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts