Jump to content

Semester-träff


Jocke4U

Recommended Posts

Tjena,

Jag börjar på onsdag min semester och sonen är hos mamman t.o.m. 25:e...så har läge att hitta nåt kul t.ex. en trevlig bilträff.

Antingen på närmare håll över dagen eller lite längre bort där man möter upp med likasinnade kompisar från andra håll och inkvarterar sig i en stuga med grillning och sådant.

- Någon som är intresserad?

- Varifrån?

- Var kan vara lämpligt att sammanträffa?

- ...annat relevant?!

/ Jocke

Link to comment
Share on other sites

Jag har semester i 5v fr.o.m. nu. Så jag hänger gärna med på en träff.

Har visserligen lite planer v.29 och 32, men annars inte mycket som hindrar (förutom familjen kanske som kan sätta sig emot).

Link to comment
Share on other sites

Låter ju bra! Finns ju massa fina vägar på västkusten/bohuslän och fina övernattningsmöjligheter vid havet :)

Har visserligen lite planer v.29 och 32, men annars inte mycket som hindrar (förutom familjen kanske som kan sätta sig emot).

"lite planer" är det hela veckan (v29) eller vissa dagar?

Får ju hålla koll på vädret och om man ens skall ha v29 som alternativ eller direkt satsa på början av v30.

Link to comment
Share on other sites

Låter ju bra! Finns ju massa fina vägar på västkusten/bohuslän och fina övernattningsmöjligheter vid havet :)/>/>

"lite planer" är det hela veckan (v29) eller vissa dagar?

Får ju hålla koll på vädret och om man ens skall ha v29 som alternativ eller direkt satsa på början av v30.

Är borta tisdag-torsdag v29. Sedan är det Fallensdagar i Trollhättan (torsdag-söndag), men är inget måste för min del.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Halloj,

Planer ändras på semestern...

Är sugen på körning på Torsdag denna vecka, nån mer?

Låt säga att man utgår från Trollhättan någonstans så kanske man kan åka en dagstripp runt trakten där, finns ju fina vägar runt kusten och 3-stad-regionen.

Vilka är sugna??

Link to comment
Share on other sites

Halloj,

Planer ändras på semestern...

Är sugen på körning på Torsdag denna vecka, nån mer?

Låt säga att man utgår från Trollhättan någonstans så kanske man kan åka en dagstripp runt trakten där, finns ju fina vägar runt kusten och 3-stad-regionen.

Vilka är sugna??

Jag är sugen, men inte nu på torsdag. Sambon fyller år den dagen, åker jag iväg hela dagen så blir jag väl halshuggen längs knäna.

För min del hade onsdag eller fredag passat bättre.

Edited by Jari
Link to comment
Share on other sites

Hade gärna åkt med men är bunden till händer och fötter till och med Måndag den 29/7. Om det blir Tisdag den 30'e eller därefter så får ni tåla att en blå miata hänger med sist. :)

Link to comment
Share on other sites

Okej, jag förstår, så är livet ibland :)

Skall iväg på party idag så kommer inte hem så tidigt imorgon och fredag kommer sonen till mig följt av bröllop, husvagnssemester,...etc så blir nog svårt för min del.

Link to comment
Share on other sites

Hur ska vi göra?

Det verkar som inte alla kan imorgon. Ska vi försöka i helgen eller i början på nästa vecka?

Det kanske kan bli en kortare tur om inte något?!

Link to comment
Share on other sites

För mig ser det lite rökt ut närmaste tiden...har nu sonen hemma, bröllop i helgen och sen husvagnssemester (nej jag har inte dragkrok och hade ändå inte fått dra åbäket med sjuan :) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...