Jump to content

Westcoast Motorshow 27-29 september 2013 Trollhättan


Jari

Recommended Posts

Krolleg: Då har du ju utsett dig själv som projektledare :)/> Ta gärna reda på mer information (om det funkar, hur många bilar,..etc)

Ja jag får göra det, redan innan jag såg denna tråd skickade jag nämnligen förfrågan om att få ställa ut min bil, men ja får vända på hatten och bli klubb representant å fråga om klubbens deltagande istället :)

Link to comment
Share on other sites

Jag bifogar de svar jag fick i mailet om att ställa ut som klubb.

Så det är väll upp till styrelsen å bestämma om vi vill vara med och hur mycket utrymme/hur många bilar i så fall. :)

För att ställa ut som klubb, gör man samma sak, man skickar in kontaktinformation på mailen här till den som blir ansvarig för klubben under mässan. Man beskriver hur många kvadratmeter man behöver, öppen monter, eller om man vill ha bak/sidoväggar, så ska vi försöka lösa det mesta. andra önskemål, belysning, el, möbler, design/tryck av flyers etc. vi kan ordna i stort sett allt!!

För att delta som entusiast klubb, är det 25 kr per kvadratmeter (exklusive moms) som det kostar. Sen varierar det så klart beroende på om man vill beställa något extra till montern.

Som klubb får man förutom ett visst antal vip-kort och fribiljetter också möjligheten att finansiera sin monter (eller öka klubbkassan) genom att under sommaren sälja entrebiljetter till vänner och andra medlemmar till Westcoast Motorshow. Entrepriset för vuxen (16+) är 80 kr, men skulle ni sälja biljetter innan mässan så får ni 30 kr per såld biljett. Alltså ni betalar 50 kr för dom men får sälja dom för 80 kr. Ni kan så klart också välja att sälja dom med 30 kr rabatt till era vänner och medlemmar om ni hellre vill det.

Edited by Krolleg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...