cealm Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Vilken bra grej, tror jag, i alla fall blev jag imponerad att det fanns. Eller produkten har kanske funnits länge och det är bara jag som missat den. Kilkenny absolut något för dig. Biltema artno:79746 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Näsbypatrik Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Vilken bra grej, tror jag, i alla fall blev jag imponerad att det fanns. Eller produkten har kanske funnits länge och det är bara jag som missat den. Kilkenny absolut något för dig. Biltema artno:79746 På biltema är den ny. Men har väl funnits i turbotrimmarkretsar i minst 25 år. Så det är ingen biltemauppfinning:-) dock blev den väldigt lättiljänglig nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Tror dock de fortfarande är billigare på ebay uk . Skall beställas en snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 LUPUS: Är de verkligen anpassade för svenskt klimat då? Med öronlappar? Kolla det ordenligt så du inte ångar ett eventuellt eBay köpet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Har ett motorrum som gör att man enkelt kan steka ägg på huven. Detta är ett test innan det blir mera hål i huven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Återkom med resultat, har också funderat på turbomössa från ebay. Har förstått att många turbo-sjuor har lite värmebekymmer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Kolla på www.aliexpress.com och sök på turbo blanket . Där finns massor till en billig peng och i olika kvalitéer :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Tackar, köpte en nyss för 180 spänn :) Halva priset mot Ebay! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Betyg sätt den gärna när den kommer,jag fundera på att köpa ett grenrör i rostfritt där i från för ca 1300kr ink frakt till min 7:a :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Kolla på www.aliexpress.com och sök på turbo blanket . Där finns massor till en billig peng och i olika kvalitéer Www.locost.bloggplatsen.se Det är lite smått irriterande att man hittar ett Autocom diagnosinstrument där för $90, när jag gav 16000 + M för mitt för 6 år sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Ja det är billigt där men kvalitén är väldigt varierande:) lite som lotto!! Men visst kan man göra klipp där :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Då har man köpt en lott då Basalt/titanium mössor för 1/5 av vad de brukar kosta, skall bli kul och se hur detta går. So far utomordentlig service av "Sally" gick att få 10% rabatt till med direkt förfrågan och skicka det utanför aliexpress ( de tar väl någon procent antar jag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Det brukar funka. Vi har fått alla paket som beställts från Asien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Det brukar funka. Vi har fått alla paket som beställts från Asien. Är inte så orolig än, tror firman hade 100.0 % nöjda kunder på ganska många sålda saker, det är nog ett tillräkligt betyg, brukar vara svårt att få så hög rating om man inte sköter sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Ja, de tjänar mer på att sälja än att luras. Och det är väl inte för inte Kineserna tagit över allt vad våra stoltheter heter.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Turbomössan kom igår, tre veckors leverans. Helt ok. http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=4447&view=findpost&p=125462 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts