Jari Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Vi startar en egen tråd så att ni inte missar detta! Eftersom jag missade förra träffen i Alingsås, så kör vi en ny däcksparkar/kafferunda. Denna gången i Trollhättan (med omnejd om det finns intresse), söndag 24/2. Vilka är intresserade och vilka garage/bilar skall besökas? Mitt garage står alltid redo, fast det är väldigt stökigt just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 1. Jocke4u/Joacim Järkeborn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus C Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Jag skulle faktist kunna vara med! I så fall kommer jag med bilen på släp eftersom jag har SFRO 1 inbokad hos Uno i Vänersborg 10.30 denna dag... Beroende på hur lång tid det tar och kanske hur det går så finns det ju iaf en hyffsad sannolikhet att man kan kan få vara med en liten stund... Jag kanske kan ringa under söndagen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Kan inte (sitter i en badtunna till 4-5 tiden på söndag morgon och kommer inte vara så stark på söndagen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 1. Jocke4u/Joacim Järkeborn 2. Pac/Per Adelsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 (sitter i en badtunna till 4-5 tiden på söndag morgon och kommer inte vara så stark på söndagen) Nej, men du kommer att vara väldigt ren... ;):D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Nej, men du kommer att vara väldigt ren... ;)/>:D/> ... och skrynklig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 ... och skrynklig... rekordet ligger på 20.00 till 05.00 med endast paus för påfyllning och "tömning" av vätska (dock inte jag själv, var klen och gick upp vid 4 tiden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Packalen Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 Jag skulle kunna tänka mig att bjuda på kaffe, har inte så mycket att visa upp än men. Jag är även väldigt nyfiken på att se andra byggen för att få idéer. Kan dock bara före 11 o efter 14. Eller kanske då oxå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted February 18, 2013 Share Posted February 18, 2013 1. Jocke4u/Joacim Järkeborn 2. Pac/Per Adelsson 3. Krolleg / Kristoffer Gustafsson Min bil står även den i garaget för allmän beskådan för den som vill. Med reservation på att jag jobbar jour i helgen så det kan hända att jag måste jobba. Vet mer om detta på fredag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Måste dessvärre hoppa av pga sjukdom i familjen :( 1. Pac/Per Adelsson 2. Krolleg / Kristoffer Gustafsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 Det ser inte ut som det blir jätte uppslutning. Skall vi göra detta ändå eller skjuta på det lite? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 jari, om du har tid kommer jag gärna upp och snackar lite. Är det OK? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted February 23, 2013 Share Posted February 23, 2013 Ja åker nog på jobb i morgon med dessutom. Kanske lika bra att ta det en annan helg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jari Posted February 23, 2013 Author Share Posted February 23, 2013 jari, om du har tid kommer jag gärna upp och snackar lite. Är det OK? Jag är nog hemma hela dagen, så kom du upp om du vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 24, 2013 Share Posted February 24, 2013 Jag är nog hemma hela dagen, så kom du upp om du vill. Trevligt! :) Jag dyker upp på förmiddagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts