Jocke4U Posted February 15, 2013 Author Share Posted February 15, 2013 Kan inte denna helg men nästa funkar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fege Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Samma för mig. Uppbokad denna helg men nästa kan eventuellt funka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jörgen Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 nästa helg är bättre för mig med Jörgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 Oj! det här höll jag å att missa. :icon_oops: Nästa helg blir bra för mig med. Kan du inte starta en egen tråd om den träffen, så är det mindre risk att man/jag missar?? P.S. Vi har en del att snacka om Jari. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted February 17, 2013 Share Posted February 17, 2013 nästa helg är bättre för mig med. dagen ska spenderas i garaget :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts