Karlskrona Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Liknar dom sellholm säljer men mycket billigare:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote
cealm Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 Köp från Sellholm. Billigare (och kanske bättre) än motsvarande hos Meconomen mfl. Om du kollar i min V8 tråd på någon av sidorna så ser du vad jag köpt och hur jag pressade i bussningarna mm. Jag kommer köpa från Köping och Sellholm när det blir dags igen. Quote
Karlskrona Posted October 24, 2012 Author Posted October 24, 2012 Vilka polyuretan bussningar ska jag ha? Läste på något forum att dem var för tunna om man använder sådana som jag ska ha i framvagnen. Www.locost.bloggplatsen.se Quote
Thomas Posted October 24, 2012 Posted October 24, 2012 polyurethane i samma dimension som gummi är starkare än gummi. jag har Amazon "trådrullar" i fourlinket utan problem, men de håll inte när de var i gummi. jag köpte hos KG. Quote
Karlskrona Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 Vilken service det var på kg :) skickade ett mail 30 min senare kom ett tillbaka med förslag, bilder och rea :) jobbar man i service branschen så blir man tårögd:/ dom har fått en ny kund!! Www.locost.bloggplatsen.se Quote
Karlskrona Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 Dessa är beställda :)) Www.locost.bloggplatsen.se Quote
Thomas Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 Jag har ju påpekat det några ggr att de är fantastiska att handla av. Oftast har man grejorna dagen efter. Jag skulle ha polyurethan fram i våras o skicka måtten o de var snabbar tillbaka med ritning m.m. och Hillman passade o dan efter hade jag dem. Quote
Morty Posted October 25, 2012 Posted October 25, 2012 KG trimning är bra. Bara att åka dit på lunchen och handla det man behöver :racesmile: Nu har de ett motorblock som ska borras till mig.. Quote
Karlskrona Posted October 25, 2012 Author Posted October 25, 2012 Synd att man inte har så nära, men dom trodde att dem skulle komma imorgon eller måndag:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote
Karlskrona Posted October 26, 2012 Author Posted October 26, 2012 Nu fick jag ett sms att mina bussningar har kommit :) snabbt jobbat!! Www.locost.bloggplatsen.se Quote
Recommended Posts