Karlskrona Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Om man bor i karlskrona vem ska man besiktiga hos? Kan man välja? Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Välj själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted October 16, 2012 Share Posted October 16, 2012 Här finns karta på alla http://sfro.com/index.php/sfro-sverige Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 16, 2012 Author Share Posted October 16, 2012 Jag såg den också, men min fundering var i fall man kunde välja:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Du kan välja fritt. Det är upp till dig hur långt du vill resa bara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 17, 2012 Author Share Posted October 17, 2012 Ja från karlskrona är det ju att välja på långt och långt men jag tog någon som heter Bosse i Vetlanda. Någon som har varit där? Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted October 17, 2012 Share Posted October 17, 2012 Ja Panzer bl.a. Det är Bosse bildoktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 17, 2012 Author Share Posted October 17, 2012 Haha är det han som är Bosse bil doktor :) ok tack Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter M Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Jag har för mig att du kan få SFRO-mannen att komma till dig, men att du då får betala körersättning. Kan vara smidigare än att dra iväg bygget på släp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 Ok, får kolla med Bosse, när han svara på mitt mail :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Vi hade två bilar med oss till Bosse ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Micke, sådan där porr får du inte visa utan mer detaljer.....får rysningar och vilja att bygga ny bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 Det var meningen Jocke ! Du ät välkommen any time ! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Är det vad jag tro det är på lastbilen?? Mer bilder!!! Eller en länk :) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted October 19, 2012 Share Posted October 19, 2012 http://gt40s.se/GT40s/Start.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlskrona Posted October 19, 2012 Author Share Posted October 19, 2012 Oj, detta får bli min nästa bil att bygga:) Www.locost.bloggplatsen.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts