Jump to content

Garageträff i Ramnäs


Recommended Posts

Vi har blivit inbjudna på garageträff hos Fleffas (Leif Carlsson) i Ramnäs, norr om Västerås.

Den 28 juli kl.15 samlas vi för att beskåda Leffe´s och hans brors båda XTR´r. Leffes är under uppbyggnad medans broderns är färdig.

Anmäl gärna ert intresse här på tråden för eventuell samåkning. Mer info kommer senare.

Väl mött // Peter

Link to comment
Share on other sites

hejsan

Uppsala gänget kommer, eller.......jag åtminstonde

PeÅ ;)

Hallå!

jag kommer gärna, om inte familjen har bestämt att vi ska ha semester. ( kan man ju kolla lite backvxl, lösningar, och lämna tillbaka en bakskärm :icon_oops: )

mvh Anders Märsta

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har SMS:at uppsalagänget samt Pelle17B, får se vilka som kommer. Kan vi möta upp med V-ås gänget och göra gemensam kortege från Västerås? Kan vara kul att komma ett helt gäng.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Hallå!

jag kommer gärna, om inte familjen har bestämt att vi ska ha semester. ( kan man ju kolla lite backvxl, lösningar, och lämna tillbaka en bakskärm :icon_oops: )

mvh Anders Märsta

Hej Anders!

Det är ingen brådska med bakskärmen, men det vore ändå kul med en delegation från Stockholm.

Link to comment
Share on other sites

Jag är på. Bor i Kolbäck så det är bara ett stenkast och vill gärna lära känna lite folk härifrån forumet :)

Mvh Björsa

Hej Björsa!

Välkommen in i en härlig gemenskap. Klart att du ska hänga med på lördag. Jag återkommer angående uppsamlingsplats för gemensam avfärd till Leffe.

// Peter

Link to comment
Share on other sites

Hej Björsa!

Välkommen in i en härlig gemenskap. Klart att du ska hänga med på lördag. Jag återkommer angående uppsamlingsplats för gemensam avfärd till Leffe.

// Peter

tiden går fort när man har kul lördagen är snart här

ni är välkommna till ramnäs ca 15 00

en liten vägbeskrivning för er som kommer själva

väg 66 och väg 252 till höger där mot ramnäs

när vi kommer över backen ser ni ett övergångställe med rödljus, ca 300 m före det till höger står en skyllt HMK

längst in genom grindarna är det

vore bra om man på ett ca kan få veta hur många som kommer

mitt trl nr 0708-136546

eller mail xtr2@hotmail.se

VÄLKOMMNA LEIF

Link to comment
Share on other sites

Hej

Misstänkt haveri på min bil - jag uteblir då jag inte vill riskera bilen för en lång färd.

PeÅ - tror jag hade annat planerat och kommer troligtvis inte, Donkervoort Stefan är i Frankrike, Stigge han viktigare angelägenheter att avhandla

Så det ser tunnt ut från Uppsala vilket är trist - hade varit kul att komma men jag vågar inte.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Synd att Uppsalagänget inte kan komma.

Vedde: Varför inte ta hojen hit istället?

Jag talade med Cealm igår, och han skulle möta upp i Ramnäs. Vore kul om nån från Köpings-området kunde hänga på. Moose och Kompressor-Anders lår också varit synliga ute på vägarna, så vem vet :) ......

Hursomhelst blir det kul att träffas och vädret ser ut att bli toppen.

// Peter

Link to comment
Share on other sites

ja kanske jag o per kommer :racesmile:

Kul :notworthy: :notworthy: .Väderutsikterna ser plötsligt sämre ut, men vi hoppas på det bästa. Hos Fleffas lär det finna plats under tak för våra bilar.

Väl mött// Peter

Link to comment
Share on other sites

Kul :notworthy: :notworthy: .Väderutsikterna ser plötsligt sämre ut, men vi hoppas på det bästa. Hos Fleffas lär det finna plats under tak för våra bilar.

Väl mött// Peter

då va denna träff över

tackar er som kom (9st va vi ) för en trevlig pratstund ,och lite fika

man tror ju inte det ska ta så lång tid,men oj va man kan bedrog sig *L* över 4 timmar innan för många telefoner ringde så vi skildes åt // leif

Link to comment
Share on other sites

Tack fleffas och alla andra för ett trevligt garagebesök och trevlig samvaro.

På väg till. Fotoplattform = Volvo V70 diesel och Sony Ericson Cedar

DSC008582.jpg

Edited by cealm
Link to comment
Share on other sites

shit

var det idag.

//Per

Hallå!!

vill bara tacka för en trevlig träff,fina bilar och gott fika

passar även på att tacka för skjutsen, (så sakta har jag aldrig åkt 7a förut :) )

och jag hann inte hem till kl1700 :unsure:

/kompressorAnders

Link to comment
Share on other sites

Hallå!!

vill bara tacka för en trevlig träff,fina bilar och gott fika

passar även på att tacka för skjutsen, (så sakta har jag aldrig åkt 7a förut :) )

och jag hann inte hem till kl1700 :unsure:

/kompressorAnders

Åkte du med dr Åman?

//Per

Link to comment
Share on other sites

Jag vill också tacka för en trevlig garageträff. Jo du Anders nog gick det långsamt då jag led av kraftlös motor, inte bara få hästkrafter. Gissar på att den får för lite bränsle eller att givare/insprutningen krånglar. :thumbsdown:

Men va f**n, det ska alltid vara nått som ska fixas.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...