Siduna Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Hej Jag lyckas inte logga in på forumet via min iPhone. Går det inte att göra eller är detta ytterliggare ett exempel på SBS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baging Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Jag kör Tapatalk i både iPhonen och iPaden och där är det inga problem...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Funkar klockrent med Androidlur också. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FilipD Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Jag kör Tapatalk i både iPhonen och iPaden och där är det inga problem...... Vad är det? Jag får inte heller igång det på Iphonen. Kan läsa och så men inte logga in. får error meddelande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baging Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Vad är det? Jag får inte heller igång det på Iphonen. Kan läsa och så men inte logga in. får error meddelande. Helt ok app till telefon.... kika här: http://www.tapatalk.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Betalversionen då eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted July 13, 2012 Share Posted July 13, 2012 (edited) Betalversionen då eller? Ja, jag antar det, Jag använder inte iTunes så jag kan inte kolla om det finns nån gratisvariant. Jag har för mig att det fanns en bantad gratisversion för Android förrut men hittar den inte nu så då lär det inte finnas nån för iOS heller. Edited July 13, 2012 by DomiSeven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts