-
Som betalande medlem i Locost Sweden får du rabatter hos våra samarbetspartners.
-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Hela framvagnen har nu fått nya bussningar. Mitt gamla Jula-skruvstäd gjorde i dag sin sista tjänstgöring, det klarade precis att få ut de åtta gamla bussningarna innan det gav med sig. Det är inte bara krokigheten, det kärvar och låsningarna för roteringen är dåliga också. Jag började med en ny växelspaksdamask i dag, vi får se om den kommer gå att använda.
-
1. Tomas Mårtensson 1 bil 1 mat 2. Lars Andersson 1 bil 1 mat 3. Fredrik Vedde Engzell 1 bil 2 mat 4. Jari Kinnunen, 1 bil, 1 mat 5. Anders Kamperin 1 mat. 6. Andreas Rauherz funktionär 1 mat (Avbokar körningen Bilen inte klar) 7. Torbjörn Paulson 1 bil 1 mat 8. Alex Bergsland 1 bil, 1 mat 9. Pontus Palm 1 bil ingen mat 10. Anders Öhman, 1 bil, 1 mat 11. Andreas Svensson, 1 bil, 1 mat 12. Christer Mattsson, 1 bil, 1 mat 13. Kjell Andersson 1 mat 14. Bengt Johansson, funktionär, 1 mat 15. Sören Aronsson, 1 bil, 1 mat 16. Klas Hagström 1 mat 17. Roland Käll Ljudmätare, 1 mat 18. Jan Manitski, 1 bil ingen mat 19. Magnus Viktorsson 1 bil 1 mat 20. Tomas Danielsson 1 bil 21. Tomas Axelsson 1 bil 22. Kristian Johansson 1 bil ingen mat 23. Björn Linné 1 bil 1 mat 24. Peter Ivarsson 1 bil 25. Johan Andersson 1 Bil 26. Johnny Lindahl 1 Bil 27. Christer Johansson 1 Bil 2 mat
-
By Kjelland28 · Posted
Var ett tag sen jag skrev här bilen är godkänd av SFRO med ett undantag Den låser bromsarna först bak. Detta trots att jag skaffat en custom reducerventil. jag har en liten misstanke att ett vikt bromsrör till framkretsen kan ha en del påverkan på det. har tillverkat ett nytt rör så ska jag prova igen. Vad gäller varmgången så har det fortsatt trots ett ett rör med lock alldeles uppe vid termostathuset. Kan vara det beryktade fördelningsröret som är igensatt eller löst inne i toppen. nästa vecka blir det fokus på detta. och sen är det bandagen 🙂 -
1. Bengt Johansson 2. Lars Andersson 3. Alex Bergsland 4. Tomas Mårtensson 5. Sören Aronsson 6. Vedde och Anna 7. Andreas Svensson 8. Torbjörn Paulson 9.
-
37 Nm och sen backa (inte så mycket) så att sprinten passar. Spelet eller vad man ska kalla det blev större när det var löst åtdraget.
-
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.5k
-
Total Posts180.9k
-