-
Upcoming Events
No upcoming events found -
Fick tre klippningar av Douglas och alla gick längre ifrån originalet men blev helt klart bättre varje gång . Det är ju en historia och lite röd tråd som skall berättas . Som insatt nörd fattar man ju inte det
-
7:an har legat i malpåse under flera år, men nu är den och jag på väg tillbaka igen. Det var en del strul med motorn innan malpåsen. Den hackade, spottade och sköt både här och där på slutet, och det kan bero på en fin övervarvning på 9380 rpm. Några krokiga ventiler efter det gjorde nog sitt till. Nu har motorn fått en ordentlig genomgång med några nya lager och renoverad topp. Jag har även varit med och renoverat / byggt en Formel Vee, som jag tävlade med under några år. Under våren fick jag korn på en bra mappare i WiTune, som har hjälpt mig med mappning och det var en riktig hit. Den var många fel i den gamla mappningen, den gick alldeles för fett på flera olika sätt, men det fixade han. Nu är det bra snurr på min lilla 1300.
-
Låt inte verkligheten komma i vägen för en bra historia! Mer ärligt, det är ju de skickliga videographer gör, klipper ihop verkligheten på ett osant sätt för att skapa en tydligare historia som sig blir närmare sanningen. /T
-
45 min ihopklippt i fel ordning till nästan sant innehåll 🙂. Lite sjukt 26 000 visningar på 16 timmar
-
-
Forum Statistics
-
Total Topics14.3k
-
Total Posts178.7k
-