Jump to content

Trackday Kinnekulle Ring 26 augusti 2011


heralue

Recommended Posts

Kul!!! Synd på ljudet bara..... vad är det för kamera?

Tänkte inte så mycket på placeringen av micken till bakåtkameran då jag använder mig av ljudet till kameran fram. :banghead:

Annars så är ljudet inte så dåligt i "backspegelkameran" om man inte sätter den ute i fartvinden. :whistling:

Kameran är en "Eagel eye" Kina kamera som spelar in på ett litet minneskort och den har en fjärrkontroll som funkar ibland. :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Här kommer lite mer film från Kinnekulle :racesmile:

Totalt blev det 99 varv om man räknar med följa John varven. Tur att dagen inte var längre för armar, nacke, bakdäck och bränslet var slut kl 16.00 :)

Stort tack till de som arrangerar dessa körningar :notworthy: :notworthy:

http://www.youtube.com/user/Ytrom7#p/a/u/0/Fs8_uuFPqq0

Du vann med 2 varv :burnout:

Kul med film på min bil! :thumbup:

Är du laddad inför höstrejset nu? Jag har bara tvättat av min bil med biltemas label of, det funkar jättebra till däcksmärken.

Mvh

Henric

Link to comment
Share on other sites

Du vann med 2 varv :burnout:

Kul med film på min bil! :thumbup:

Är du laddad inför höstrejset nu? Jag har bara tvättat av min bil med biltemas label of, det funkar jättebra till däcksmärken.

Mvh

Henric

Höstrejset ska bli riktigt skoj!

Jag har mer film på din bil om du vill se mer. Vet att det nästan är tabu för dig, men vanligt bilvax löser upp däcksmärken enkelt :)

Har rullat in bilen i garaget och tittat på den och funderat på vilka däck jag ska ha till höstrejset. Funderar fortfarande......

Link to comment
Share on other sites

Ahmenva.... det ser ju ut som du inte ens behöver ta i för att hänga på.... får skylla på att dom Polska rallyslicksen höll på att brinna upp bak ;) :D

Känns som att du har mängder med fäste jämfört... Kul att se hur det ser ut i alla fall :)

Det var intressant att ligga bakom och se hur du kämpade med greppet, förmodligen de roligaste varven den dagen :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...