Jump to content

robertk

Forumdeltagare
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About robertk

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Kön
    Kille

Profile Fields

  • Namn
    Robert kullenberg
  • Ort
    ÄNGELHOLM
  • Locost-status
    Förbereder locost-bygge

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej! Jag söker efter GT40, Ultima, De Tomaso eller något liknande bygge. Avstannat projekt alternativt kaross/kit. Hör av er om ni har något som står och samlar damm 🙂 /Robban
  2. Hej Jag har kollat runt lite på de olika kitten... Och har svårt att bestämma mig, Vad är för och nackdelar med stel/rörlig bakaxel?. Väljer Man ett caterham kitt går det inte att få rörlig bakaxel. och väljer man westfield är hela karossen i plast.. Är det någon som vet vilket/vilka kitt som passar bäst in på denna beskrivning. Rörlig bakaxel, Zetec motor (skall helst passa utan modifiering av motorfäste). Alla karossdelar måste vara med i kittet noskon skärmar och coupen... motorhuven skall helst vara aluminium med luft rillor... :D och så ska det helst vara billigt... Vilket kitt hade ni valt om ni haft de kraven? /Robban
  3. robertk

    locost bygg bok?

    Hej Var kan man köpa locost bygg boken alla talar om.., /Robban
  4. Tack Wein för det svaret.. blir nog en Zetec i min bil.. /Robban
  5. Har läst igenom denna intressanta tråd... men undrar över en sak. De flesta kit som finns att köpa är baserade på en ford motor, pinto, zetec och allt vad dom nu heter.. Men effekten på en sån är väl inte 150 hk från början eller? Så om man vill ha en sån motor i sin seven med den maximalt tillåta effekt så krävs väl en del trimning eller.. ? Om man bestämmer sig för att använda en fordmotor och trimma upp till 150-160hk, vad kommer det att kosta.. ? /Robban
×
×
  • Create New...