Jump to content

Stoneleigh 2012


stigge

Recommended Posts

film från Stoneleigh (inte säkert att den funkar som det var tänkt, jag har nog gjort lite fel):

Lång och händelsefattig men den visar vad det handlar om.

Link to comment
Share on other sites

Fina Bilder, du har ju talang för detta!

Jag blir sjukt sugen och nästa år MÅSTE jag följa med. Blir till att samla pengar hela året för att kunna ha med sig lite sköj hem.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Bokstavligen lite i skuggan av Stigge och hans jättekamera smög jag omkring på Donington med min blygsamma mobilkamera. Emellanåt var det svårt att koncentrera sig på racebilarna eftersom marknadsfolket höll sådan stil.

070.jpg

071.jpg

069.jpg

014.jpg

008-1.jpg

009.jpg

Finbilsparkeringen gick inte heller av för hackor, här kunde man stöta på de mest exotiska bilar.

015.jpg

Samt givetvis den vanliga utfyllnaden i form av dussinbilar som Triumph Stag, Gordon-Keeble etc.

013.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ingenjörer hjälper varandra. :)

Bokstavligen lite i skuggan av Stigge och hans jättekamera smög jag omkring på Donington med min blygsamma mobilkamera. Emellanåt var det svårt att koncentrera sig på racebilarna eftersom marknadsfolket höll sådan stil.

070.jpg

071.jpg

069.jpg

014.jpg

008-1.jpg

009.jpg

Finbilsparkeringen gick inte heller av för hackor, här kunde man stöta på de mest exotiska bilar.

015.jpg

Samt givetvis den vanliga utfyllnaden i form av dussinbilar som Triumph Stag, Gordon-Keeble etc.

013.jpg

Edited by Pac
Link to comment
Share on other sites

Tackar, tackar, bäste bror! Jag är maskiningenjör och har aldrig varit riktigt kompis med ettorna och nollorna. Ska göra ett nytt försök att lägga upp lite bilder från Stoneleigh också, men jag låter Stig skratta färdigt först. ;)

Link to comment
Share on other sites

Då gör vi ett nytt försök att förmedla intrycken från Stoneleigh. Som brukligt var det fordonen i undervegetationen som främst fastnade på bild, dvs de fulaste, prilligaste och kort sagt mest engelska farkosterna. Se och njut!

032.jpg

034.jpg

027.jpg

En favorit från förra året, Skodabaserad spyderlookalike.

033.jpg

I något som skulle se ut som en Jeep CJ-7 (Eagle ?) satt en Zetec med enkelförgasare. Anmärkningsvärt i min lilla värld..

030.jpg

Cealm, de sista bilderna är till dig;

038.jpg

Även i öriket finns alltså de som absolut inte kan tänka sig att vara utan dragkrok.

037.jpg

Detta är bakre bärarmen på en slags offroadbuggy som jag glömt vad den hette. Lägg märke till de rejält tilltagna dimensionerna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...