kengren Posted May 9, 2012 Share Posted May 9, 2012 bilder från Donington och bilder från Imperial War Museum Jag har inte så många bilder men bilen känner jag igen från Top Gear Är det Stig från Sweden eller? kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 film från Stoneleigh (inte säkert att den funkar som det var tänkt, jag har nog gjort lite fel): Lång och händelsefattig men den visar vad det handlar om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 MIna stillbilder från Stoneleigh Park Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 Fina Bilder, du har ju talang för detta! Jag blir sjukt sugen och nästa år MÅSTE jag följa med. Blir till att samla pengar hela året för att kunna ha med sig lite sköj hem. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Bokstavligen lite i skuggan av Stigge och hans jättekamera smög jag omkring på Donington med min blygsamma mobilkamera. Emellanåt var det svårt att koncentrera sig på racebilarna eftersom marknadsfolket höll sådan stil. Finbilsparkeringen gick inte heller av för hackor, här kunde man stöta på de mest exotiska bilar. Samt givetvis den vanliga utfyllnaden i form av dussinbilar som Triumph Stag, Gordon-Keeble etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 Jaha, det där gick ju sådär.. Ber att få återkomma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 16, 2012 Author Share Posted May 16, 2012 Återkom, du som är ingenjör :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted May 16, 2012 Share Posted May 16, 2012 (edited) Ingenjörer hjälper varandra. :) Bokstavligen lite i skuggan av Stigge och hans jättekamera smög jag omkring på Donington med min blygsamma mobilkamera. Emellanåt var det svårt att koncentrera sig på racebilarna eftersom marknadsfolket höll sådan stil. Finbilsparkeringen gick inte heller av för hackor, här kunde man stöta på de mest exotiska bilar. Samt givetvis den vanliga utfyllnaden i form av dussinbilar som Triumph Stag, Gordon-Keeble etc. Edited May 16, 2012 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted May 18, 2012 Share Posted May 18, 2012 Tackar, tackar, bäste bror! Jag är maskiningenjör och har aldrig varit riktigt kompis med ettorna och nollorna. Ska göra ett nytt försök att lägga upp lite bilder från Stoneleigh också, men jag låter Stig skratta färdigt först. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted May 21, 2012 Share Posted May 21, 2012 Då gör vi ett nytt försök att förmedla intrycken från Stoneleigh. Som brukligt var det fordonen i undervegetationen som främst fastnade på bild, dvs de fulaste, prilligaste och kort sagt mest engelska farkosterna. Se och njut! En favorit från förra året, Skodabaserad spyderlookalike. I något som skulle se ut som en Jeep CJ-7 (Eagle ?) satt en Zetec med enkelförgasare. Anmärkningsvärt i min lilla värld.. Cealm, de sista bilderna är till dig; Även i öriket finns alltså de som absolut inte kan tänka sig att vara utan dragkrok. Detta är bakre bärarmen på en slags offroadbuggy som jag glömt vad den hette. Lägg märke till de rejält tilltagna dimensionerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 21, 2012 Author Share Posted May 21, 2012 lika kul son vanligt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts