XTR Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Kollektor gjord i Rf. av MNR, hemtagen via Libell. In inv. 35mm, Ut inv.51mm. 500:- + frakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 3, 2011 Share Posted November 3, 2011 Är det tankar på överladdning tro? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted November 3, 2011 Author Share Posted November 3, 2011 Nä :hypocrite: Full aktivitet råder, ny motor ståendes i garaget, bilen håller på att plockas ner, ingen kommer att känna igen den 2012 :prop: Låååååååång lista.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 Får allt bli ett besök och undersöka denna lista :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted November 4, 2011 Share Posted November 4, 2011 (edited) Nä :hypocrite: Full aktivitet råder, ny motor ståendes i garaget, bilen håller på att plockas ner, ingen kommer att känna igen den 2012 :prop: Låååååååång lista.... Ta inte i för mycket nu , då missar du 2012 och kullen ...... ( jag vet av erfarenhet att säsongerna kan bli sena) Edited November 4, 2011 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted November 5, 2011 Share Posted November 5, 2011 Tog en sväng idag och kollade på Mattias planer. Jag vet numera en som kommer ha att göra...MYCKET att göra :D Ta i lagom så du inte missar Locost Festivalen ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted November 5, 2011 Author Share Posted November 5, 2011 Jag lovar!!! Mina nya skärmar ligger på ICA att hämtas ut och alurör till plenum bygget samt Vit POM 25mm rundstång inhandlad imorse. Fick ytterligare motivation när Jocke drog på med Neoseven :racesmile: Nu letar jag efter någon på forumet som har 25*2mm hydraulrör att sälja till mig. Den 7-8 Juli 2012 kör vi skjortan av Finnarna och Engelsmännen!! //Mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts