Marcus a Posted June 5, 2004 Share Posted June 5, 2004 Någon som vet någon rem som ser ut som Pinto remarna men som är lite kortare. Kan man kanske beställa något sådan? vart? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted June 5, 2004 Share Posted June 5, 2004 Jag har slängt min rem men på hjulen ser det ut som en standardrem. Ta med dig remmen och åk till en välsorterad järnhandel eller dyligt så har dom oftast ett helt sortiment i längder och profiler. I den järnafären som jag handlade hade dom även en andordning för att mäta remmen. Lycka till Michael Wänström SJÖVIK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted June 5, 2004 Author Share Posted June 5, 2004 Ja jag får ta och göra så... :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Fords 1600-motor lär ha en rem som är 1 tum kortare än 2-litern. Kan det vara något? Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted June 8, 2004 Author Share Posted June 8, 2004 Var inne på Mekonomen och kollade vad dom hade. Remarna var ju inte "märkes anpassade" utan var ju sorterade efter läng, så det var ju bara att kolla hur långden var org och ta en som är kortare:) Vart kannon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts