Jocke4U Posted July 25, 2011 Share Posted July 25, 2011 Hej, Åkte en sväng idag för att uträtta ärenden (bilrelaterat såklart :) ) så pillade jag på telefonen (vilket man inte skall ;) ) så hann jag se en sjua i ögonvrån och backspegeln. Tror det var grön noskon och aluminium huv/sidor..... Någon här som var i Alingsås och körde idag (måndag 25/7)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer J Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Hej, Åkte en sväng idag för att uträtta ärenden (bilrelaterat såklart :) ) så pillade jag på telefonen (vilket man inte skall ;) ) så hann jag se en sjua i ögonvrån och backspegeln. Tror det var grön noskon och aluminium huv/sidor..... Någon här som var i Alingsås och körde idag (måndag 25/7)? Sett en liknande passera min verkstad i Kopparberg förut. Läge att konstruera en Sevenradar app någon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 26, 2011 Author Share Posted July 26, 2011 Ett locostsweden-kit med GPS sändare + iPhone/Android app :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts