Jocke4U Posted July 25, 2011 Posted July 25, 2011 Hej, Åkte en sväng idag för att uträtta ärenden (bilrelaterat såklart :) ) så pillade jag på telefonen (vilket man inte skall ;) ) så hann jag se en sjua i ögonvrån och backspegeln. Tror det var grön noskon och aluminium huv/sidor..... Någon här som var i Alingsås och körde idag (måndag 25/7)? Quote
Christer J Posted July 26, 2011 Posted July 26, 2011 Hej, Åkte en sväng idag för att uträtta ärenden (bilrelaterat såklart :) ) så pillade jag på telefonen (vilket man inte skall ;) ) så hann jag se en sjua i ögonvrån och backspegeln. Tror det var grön noskon och aluminium huv/sidor..... Någon här som var i Alingsås och körde idag (måndag 25/7)? Sett en liknande passera min verkstad i Kopparberg förut. Läge att konstruera en Sevenradar app någon? Quote
Jocke4U Posted July 26, 2011 Author Posted July 26, 2011 Ett locostsweden-kit med GPS sändare + iPhone/Android app :) Quote
Recommended Posts